[linux-baslangic] Re: xine, mplayer, divx vs..

---------

From: Utku Üzülmez (utkuz@netscape.net)
Date: Fri 22 Aug 2003 - 00:02:50 EEST

    selamlar..

    arkadaslar sorunu hallettim. hepiniz saolun..
    söylemeye yüzüm yok ama synaptic i kurarken internete bağlanmamışım!!
    :))). sonradan kurduk synaptic i de sakin kafayla. şeker bi program.
    mplayer i kurmak için bayağı bi zaman internette kaldık gerçi. yaklaşık
    bir saat. işin kötü tarafı da bu zaten. internetimiz olmasa bu kadar
    rahat kuramayacaz yani öyle mi... bi programı kurmak için gerekli
    dosyalar keşke programla birlikte gelse (mi acaba? biraz fazla mı "armut
    piş ..." oluyor? daha tam karar veremedim gerçekten, ama tam bi
    programı kuruyorum derken birden zart diye başka şeyleri istemesi sinir
    bozucu geliyor en başta). mplayer da türkçe altyazıyı da gördüm herşeye
    değdi ama. windows a bağımlılık gitgide azalıyor, sıfıra yaklaşıyor...
    herneyse uzatmayalım gereksizce.. şimdi bi sorun/sorum daha var. ama
    önce biraz ben uğraşayım. henüz iyi bir analiz yapmadım. beceremezsem
    yine dönerim..

    yardımcı olan herkese teşekkürler..

    utku.