[linux-baslangic] Re: baslangic sorulari

---------

From: Utku Üzülmez (utkuz@netscape.net)
Date: Thu 21 Aug 2003 - 23:48:49 EEST

    BerkeB@garanti.com.tr wrote:

    > Merhaba,

    selam

    > 2.si, root disinda tam yetkili bir kullanici tanimlamis olmama karsin, o=
    > kullanici ile login oldugumda yetki hatalari aliyorum. Ornegin internet'e=
    > baglanirken bile yetki hatasi veriyor.

    gelecek in redhat tabanli oldugunu duymuştum. ben redhat de bu sorunu
    nasıl çözümlerim size onu anlatayım, mutlaka benziyordur..
    yapmanız gereken çok basit, aslinda. internete bağlanmak için
    kullandığınız programın kullanım/çalıştırma haklarını user 'a vermeniz.
    hangi programları sık kullanıyorsanız bunların çalıştırabilme haklarını
    kullanıcılar için açın. böylece sizden yetki istemez. bu şekilde olması
    lazım ama eğer yine yetki isterse bir de modem aygıtı için yetki
    tanımlayın kullanıcıya.. sanırım çözülür..

    ya da eğer gerçekten kullanıcı tam yetkiliyse yetkilerini bir daha
    gözden geçirin,

    iyi çalışmalar

    utku.