[linux-baslangic] Re: ( Linux Ba__lang__ç ) do__ru yer de__il mi?

---------

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Mon 18 Aug 2003 - 23:14:30 EEST

    Selamlar..

    Bizim Windows'la isimiz yok.. Olanlar Dusunsun :))

    Ama birisi cikip atiyorum 18 ayda ogrendigi windows'un, 18 gun
    ugrasmadigi Linux'tan kolay oldugunu soyleyince, haksizliga tahammul
    edemiyoruz. Bir ugras bakalim 18 ay, Hic Windows kasmadan, hangisi daha
    kolaymis, zormus bir gor.=20

    Bilincaltlarinda yatan "Bilgisayar =3D Windows" dusuncesi asil cattigimiz
    konu. Biz diyoruz ki, siz windows'a harcadiginiz emek, mesai, arastirma,
    sorma, okuma, para vs. bunlari bir Linux'a harcayin. O bile gerekmez,
    bunu 1/4'unu harcayin sadece.. Ondan sonra soyle Windows tecrubenizin en
    azindan yarisi kadar Linux tecrubeniz olsun. Bakalim o zaman size
    hangisi daha kolay ve sorunsuz gorunecek..

    Yoksa, bize ne Windows'tan... Biz penguenle gayet rahatiz, sizleri ve
    herkesi ozgur, mutlu, rahat ve konforlu dunyamiza ortak olmaya bekleriz.
    Bu dunya bizim. Kimsenin malinin bedavaya yalakaligini veya
    dalkavuklugunu yapmiyoruz bu tarafta. Adam boyu derdi vardir ama
    bizimdir. Bu yuzdende gidip Gates'in Windows'u ile ugrasmamiz, abes ve
    gaflettir. Bir adam tanirim, Gates'ten cok MS propagandasi yapti.
    Dunyada tek MS Vefa odulu almis kisi. Sanki oyle olunca Gates bunu
    MS'nin %10 ortagimi yapti ? Eline bir plaket tutusturdular.. O kadar
    iste..=20

    Saygi ve sevgiler..