[linux-baslangic] stty

---------

From: Ali AYEN (a2@aliayen.com)
Date: Sun 17 Aug 2003 - 16:36:37 EEST

    Stty komutu ile belirledigim kontrol karakterlerinin oturumumun
    sonlanmasindan sonra, bir dahaki login oldugumda ayni sekilde gecerli
    olmasini nasil saglayabilirim?

    Bunu baslangic betiklerine yazmadan yapmanin bir yolu var midir?

    Tam olarak anlatmam gerekirse, stty -a yapiyorum, ve eol karakterinin
    tnaimsiz oldugunu goruyorum. Stty eol '^M' komutu ile ekliyorum. Oturum
    sonuna kadar kullanabiliyorum. Bir daha giris yaptigimda bu ayarin yok
    oldugunu goruyorum.

    Yardimlariniz icin tesekkurler.

    Ali AYEN ( <mailto:a2@aliayen.com> a2@aliayen.com )
    Erciyes Universitesi Bilgisayar