[linux-baslangic] Re: stty

---------

From: Recai Oktas (roktas@omu.edu.tr)
Date: Sun 17 Aug 2003 - 17:32:52 EEST

    * Ali AYEN <a2@aliayen.com> [2003-08-17 16:36:37+0300]
    > Tam olarak anlatmam gerekirse, stty -a yapiyorum, ve eol karakterinin
    > tnaimsiz oldugunu goruyorum. Stty eol '^M' komutu ile ekliyorum. Oturum
    > sonuna kadar kullanabiliyorum. Bir daha giris yaptigimda bu ayarin yok
    > oldugunu goruyorum.

    Boyle bir ayara gerek yok. Bunu nicin gerekli goruyorsun? Yani bu
    ayari yapmaman halinde ne sorunla karsilasiyorsun? (Eger problemin text
    dosyalarda DOS satir sonlari kullanmak ise bunu cozmenin yolu `stty'
    degil. `mount' secenekleri ve/veya kullandigin editor ayarlariyla
    oynayarak bir seyler yapmani oneririm.)

    --
    roktas