[linux-baslangic] Re: sorunum büyük

---------

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Sat 16 Aug 2003 - 15:16:57 EEST

    Selamlar.

    Isin asli su ki, pazarlamacilarin aldatma kabiliyetleri, bizim dogrulari
    gosterme kabiliyetimizden 10 kat daha yuksek. Cunku insanlara sunduklari
    seyin kabiliyetlerini degil, insanlarin duymak istediklerini
    soyluyorlar. Ama maalesef, dogrular o soylenenler degil.=20

    Hic kimse, daha az sey ogrenip, MS urunu kullanarak isini
    kolaylastiramaz. 3 ve 6 Aylik uptime surelerini cilgin sure olarak
    degerlendiren MS'un kendisi. Sistemi 6 ay ayakta kalirsa cilginca bir
    durum oluyorken, siz ne hayati kolaylastirmaktan bahsediyorsunuz ki ?

    Virusler.. Sizce hayati ne kadar kolaylastiriyor degilmi?

    Mavi ekran da hayatimiza renk katan bir unsur oyle mi ?

    Kurulamayan ama "Designed for MS WinXX" olan donanimlarla ugrasmak ta
    aslinda eglencenin bir parcasi ?

    Ikide bir de sisip coken registry de hayati kolaylastiran en buyuk
    etmen.

    Bir cuval bug vs. temizlemek icin gereken yeni versiyon. Yeni versiyon
    icin gereken yeni makine. Bunlarda muhakkak verimliligi artiran seyler
    kesinlikle.=20

    O kadar kolay bir sistemki, ogrenmek icin bir adami 6 ay
    calistirabileceginiz parayi kurslara verip MCSE sertifikasi almaniz
    gerekiyor sadece. Ondan sonra evinizdeki iki makineyi birbirine
    baglayamayip itiraf.com'a yaziyorsunuz, bu arada oradaki itiraflari da
    okuyup hayatinizi daha renkli hale getiriyorsunuz.

    Daha sayayim mi ?=20

    Sizce MS urunu kullanmak, gercekten bir seyleri kolaylastiriyor mu ?
    Bence, paranizla rezil ve kepaze oluyorsunuz sadece buyrun, THT
    listesinden bir alinti: