[linux-baslangic] Re: Paralel Posta sistemi

---------

From: Ahmet Aksoy (ahmetax@kablonet.com.tr)
Date: Wed 13 Aug 2003 - 17:37:12 EEST

    Sevgili Arkadaslar,
    Konu birdenbire windows-linux kernel karsilastirmasina kaydigi icin benim
    soru arada gumburtuye gitti.
    Cozumu ben de Win sistemlerde aramiyorum ama, is dunyamiz bu konuda hala
    farkli dusunuyor.
    Bu nedenle Exchange Server'i ilk asamada devre disi birakmaksizin yukunu
    linux'a kaydirmayi
    hedefliyorum.
    Daha once ayni anda hem Exchange Server hem de sendmail'i ayni ag uzerinde
    kullanmadim.
    Mumkunse bu konuda ornek ve onerilerinizi rica ediyorum.
    Saygilar, sevgiler.
    Ahmet Aksoy