[linux-baslangic] Re: webalizer sorunsalı

---------

From: Yiğit Belevi (yigit@capkan.net)
Date: Thu 07 Aug 2003 - 15:13:42 EEST

    ilginize teşekkür ederim,
    oncelikle dedigniz gibi apache loglarını her domain için ayrı ayrı
    tutuyorum.webalizer yonlendirmesinide webmin uzerinden yaptım.dikkat ettim
    sizin bahsettiginiz gibi her domain için ayrı ayrı conf dosyası yerine
    /etc/webalizer.com dosyasını kullanıyorum.acıkcası kurcalamama ragmen her
    domain için nasıl ayrı ayrı conf dosyalarını kullanmam gerektigini anlamadım
    yardımcı olabilirmisiniz daha iyisi bana bahsettiğiniz conf dosyalarından
    birini ornek olarak verebilirseniz cok sevinecegim.
    Teşekkürler;