[linux-baslangic] Re: webalizer sorunsalı

---------

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtkbilgisayar.com)
Date: Thu 07 Aug 2003 - 01:29:20 EEST

    Yigit Bey,

    Oncelikle aradiginiz yanitlarin tamami ornek webalizer.conf dosyasinda
    mevcut. Soyle ki;

    1. Ana makina isminizi HostName parametresi ile istediginiz gibi
    degistirebilirsiniz.

    2. Eger apache loglarini sistemdeki 6 domain icin ayirdiysaniz,
    webalizer sisteme gelen tum istekleri veremez. Zira webalizer.conf
    dosyasinda LogFile parametresi ile hangi log dosyalarinin istatistiki
    amacla kullanilacagini belirtirsiniz. Eger apache loglari ayri ayri
    tutuyorsa, webalizer de ayri ayri istatistik verecektir.

    3. Eger onceden apache 6 domain icin tek bir log dosyasi tutuyor ise, bu
    takdirde siz webalizer ciktilarinda onceden kalma, diger domainlere ait
    istatistik bilgilerini goruyor olabilirsiniz. Bunun icin output dizinini
    silip, yeniden webalizer calistirmayi deneyebilirsiniz.

    4. Sizin yaptiginiz gibi bir isi ben de yapiyorum ve sizin orneginizi
    baz alirsak, 6 domain'in her biri icin ayri bir webalizer.conf dosyasi
    kullaniyorum. Boylece her domain icin hem LogFile, hem de OutputDir
    parametresini farkli kullanabiliyorum.

    5. Eger bunlar da sorununuzu cozmezse, ki o zaman ben sizi dogru
    anlayamamisim demektir, bu takdirde Hide ve Ignore ile baslayan
    parametreleri incelemenizi oneririm.

    Kolay gelsin.

    Kemal M. Ergur

    --