[linux-baslangic] Re: webalizer sorunsalı

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Thu 07 Aug 2003 - 15:23:07 EEST

    On Thu, 2003-08-07 at 15:13, Yiğit Belevi wrote:
    > ilginize teşekkür ederim,
    > oncelikle dedigniz gibi apache loglarını her domain için ayrı ayrı
    > tutuyorum.webalizer yonlendirmesinide webmin uzerinden yaptım.dikkat ettim
    > sizin bahsettiginiz gibi her domain için ayrı ayrı conf dosyası yerine
    > /etc/webalizer.com dosyasını kullanıyorum.acıkcası kurcalamama ragmen her
    > domain için nasıl ayrı ayrı conf dosyalarını kullanmam gerektigini anlamadım
    > yardımcı olabilirmisiniz daha iyisi bana bahsettiğiniz conf dosyalarından
    > birini ornek olarak verebilirseniz cok sevinecegim.
    Uzunca bir süre önce

            http://enver.casdb.com/projects/webalizerex.phps

    adında bir script yazmıştım ve bir süre önce de listelerdeki bir soruya
    yanıt olarak bunu göstermiştim. Buradaki "metni" webliazerex.php olarak
    kaydedin ve ust satirlardaki birkac degiskenin degerini sisteminize gore
    degistirin:

            php -q webalizerex.php /etc/apache/httpd.conf

    gibi httpd.conf dosyanizin yerini belirterek calistirin. webalizer
    kullanarak sisteminizdeki tum vhost'larin dizinleri altina /stats/
    klasoru olusturarak istatistikleri buraya yazacaktir.

    crond ile birlikte kullanirsaniz faydali olabiliyor.

    Iyi calismalar

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.S.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/
    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part