[linux-baslangic] linux drivers teşekkür & root ??

---------

From: bulent ozkan (bulentozkan67@hotmail.com)
Date: Sat 26 Apr 2003 - 13:16:27 EEST

    teşekkürler Onur Küçük
    ses kartı ve diyer problemleri yardımınız sayesinde çözdüm ancak hala 3.
    soruda takılmış durumdayım. mnt klasörünün altında cdrom,floppy,win_c,win_d
    parçaları bulunmakta. bunların içine tüm user larla girebiliyorum ancak
    içindekileri sadece root olduğum zaman kullanıyorum. sistemi root olarak
    açınca ki bu dosyaların sahibide ve grubuda root olmasına rağmen dier
    kullanıcıların read ve write seçeneklerini açamıyorum. değiştiremezsiniz
    çünkü bu kısım sadece okunabilir gibi bir hata veriyo anladığım kadarıyla
    read only.
    chmod 777 yapıncada hiç bir şeyi değiştirmedi. kullanıcı grubunu falanda
    değiştiremiyorum.

    yani bu klasörleri diğer kullanıcılara açamiyacakmıyım. sisteme bulent ozkan
    olarak girince oradaki verilerime eşiremiyecekmiyim? aynı şey susede olmuyo
    olayı kavrıyamadım yardımcı olursanız çok sevinirim.

    saygılarımla
    bülent özkan

    iyi çalışmalar

    >From: Onur Kucuk <onur@kablonet.com.tr>
    >To: linux-baslangic@liste.linux.org.tr
    >Subject: [linux-baslangic] Re: linux drivers
    >Date: Wed, 23 Apr 2003 23:50:50 +0300

    >görüyo
    >
    > Ses kartini belki de dogru yukledi ama sesi acmamis olabilir. Ses
    >ayarlarini (alsa-mixer ya da aumix ile, kmix vs. degil) denediniz mi ?
    >
    > Ses ayarlarini acmak yardimci olmazsa , "lspci -v"komutunun ciktisini
    >verirseniz belki daha yardimci olabiliriz.

    >yok ve
    >alamıyorum.bunu

> [...]

    MSN 8 helps eliminate e-mail viruses. Get 2 months FREE*.