[linux-baslangic] ekranKarti-tesekkur/ KPPP ?

---------

From: Utku Üzülmez (utkuz@netscape.net)
Date: Sat 26 Apr 2003 - 01:10:18 EEST

         selam,

         ekran karti driver yukleme islemi (nvidia.com'dan indirdigim son surum

    driver: ***.run) dosyasini kurmam suretiyle cozulmustur. katkida bulunan

    arkadaslara tesekkur ederim...

         kafamda ekran karti sorunu cozumunden sonraki amacim linuxumun olum

    sessizligine bir son vermekti. (msi kt3 ultra2 board uzerindeki ses
    karti). bu

    sirada, konu harici, hesapta olmayan bir aksaklik cikti. linux taki
    internet

    baglantim gitti. ne oldugunu anlayamadim. birsey degistirdigimi
    hatirlamiyorum,

    bir gun baglanirken ertesi gun baglanamama durumu yani. kppp verdigi
    hata no :

    16. yani: The link was terminated by the modem hanging up.. bu durumda ne

    yapabilirim? cevir sesi geliyor, baglanti tamam (account hatasi yok),
    'aga oturum

    aciliyor' bildirisi geliyor, bu esnada beklenmedik bir hata deyip 16 hata

    numarasi veriyor. butun kppp ayarlarini sildim, bastan tek tek yaptim.
    sonuc

    ayni.... simdii, ben modem device ile ilgili bir sorundan kaynakli
    olabilir mi

    diye dusunuyorum. mesela... 1.si, modem device'in permissions ayarlarini

    degistirdim ama bununla ilgili degil cunku daha sonra da kullandim. 2.si,

    konsoldan connect olmak icin yukledigim script geregi modem device'a
    (yanlis

    hatirlamiyorsam) Set GID (miydi en ustteki-kde) iznini verdim. ondan
    sonra da

    baglandim ama, yine bir sorun olmadi... yani bu degisiklikleri yapmistim
    ama

    bunlarla ilgili oldugunu dusunmuyorum. aklima da su an baska birsey
    gelmiyor. siz

    ne dusunursunuz?

    ----- Utku Uzulmez ------
    linux against the system!