[linux-baslangic] Re: Chip Ozel Sayısı

---------

From: Görkem Çetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Fri 25 Apr 2003 - 18:36:02 EEST

    Merhaba

    Bu konuyu bu kadar uzatmak yersiz ve ama=E7s=FDz. Murat'=FDn da dedi=F0i gi=
    bi, her=20
    insan/kurum hata yapar. Yanl=FD=FElar=FD bulup asmak yerine, hatalar=FDn=FD=
    =20
    d=FCzeltmi=FEler mi? Bir a=E7=FDklama yapm=FD=FElar m=FD? Hatalar=FD kimi e=
    tkilemi=FE,=20
    T=FCrkiye'deki Linux d=FCnyas=FDn=FD ne kadar etkilemi=FE?.. Bunlara bakmak=
     gerekir.

    CHIP binlerce dergiyi bask=FDya verdi. =DEimdiye kadar 250 tanesi yanl=FD=
    =FEl=FDkla Red=20
    Hat 8.1 beta olarak da=F0=FDt=FDlm=FD=FE. Kalanlar toplat=FDlm=FD=FE ve i=
    =E7inde tekrar d=FCzg=FCn=20
    CD'ler olacak =FEekilde yeniden da=F0=FDt=FDm s=FCrecine girmi=FE. Kald=FD =
    ki, hatalar=FDn=FD=20
    telafi etmek i=E7in bu 250 ki=FEinin CD'lerini de=F0i=FEtiriyorlar, zaten. =
    E=F0er dergi=20
    y=F6neticileri "Yanl=FD=FEl=FDk yok, kendi ba=FE=FDn=FDz=FDn =E7aresine bak=
    =FDn" deselerdi, o=20
    zaman bu hatalar=FDn=FD d=FCzeltmelerini zorlamak i=E7in birlikte kendileri=
    ne=20
    ba=FEvururduk. =D6nden de ben giderdim.

    Dergiyi temin etmeyen son kullan=FDc=FDlar=FDn da bu konu =FCzerine bilgi s=
    ahibi=20
    olmadan yorum yapmalar=FD bana angarya i=FE gibi geliyor.

    =DDyi =E7al=FD=FEmalar
    G=F6rkem
    Gelecek A.=DE