[linux-baslangic] Re: Redhat Update

---------

From: Deniz Akkus Kanca (deniz@arayan.com)
Date: Fri 25 Apr 2003 - 15:11:11 EEST

    Emre BALCI wrote:
    > Selamlar redhatın update service ile guncel paketleri
    > indirdikten sonra guncelledigi paketlerden dolayı
    > sistemde bir problemle karsılasan oldumu ?

    Benim olmadı ve düzenli olarak update paketlerini kuruyorum.

    > BU redhat update service konusundaki dusunceleriniz
    > nelerdir ?

    Kişisel olarak redhat'in update paketlerini kullanmakla beraber update
    servislerini kullanmıyorum. Sebebi ise, her RedHat makinasının ayrı ayrı
    update etmesinde kullanılacak bant genişliğinin gözüme büyümesi.
    Update'i paketleri indirip bir yere depolayacak, update ettikten sonra
    silmeyecek şeklinde ayarlamak mümkün, fakat uğraşmadım.

    Ben, rsync hizmeti veren Redhat yansılarından birinden updates dizinini
    yansılıyorum. Yansıladığım yer, içeriden ulaşılabilir bir ftp sunucusu.
    Yakın gelecekte bunu bir apt repository haline getireceğim.

    > kernel paketlerinide indirirsem bir sorun cıkarmı ?

    Çıkmaz.

    Esen kalın,
    Deniz