[linux-baslangic] Re: Chip Ozel Sayısı

---------

From: Hüseyin Gömleksizoglu (huseyin@microserve.com.tr)
Date: Wed 23 Apr 2003 - 23:04:38 EEST

    Derginin yan=FDnda KNOPPIX diye bir linux da=F0=FDt=FDm=FD da veriliyor. =
    Bence
    ba=FElang=FD=E7 yapmak isteyenler i=E7in g=FCzel bir CD. Ben 9,5 milyon =
    vererek
    bu dergiyi ald=FDm 5*650 =3D 3,3 GB l=FDk datay=FD internetten =E7ekmek =
    yerine 10
    milyon vermek daha karl=FD geldi. Chip dergisinin bu zamana kadar abuk
    subuk windows ipuclar=FD vermekten ba=FEka bir=FEey yapmad=FD=F0=FDn=FD =
    hepimiz
    biliyoruz ama T=FCrkiye'de Linux ad=FDna yap=FDlan =FEeyleri desteklemek
    gerekti=F0ini d=FC=FE=FCn=FCyorum.

    =DEimdi de =FEirketteki makinama linux kurmak i=E7in tatil tatil kalktim
    =FEirkete geldim. Hadi bakal=FDm hay=FDrl=FDs=FD...

    H=FCseyin