[linux-baslangic] Toshiba notebook uzerinde linux problemi (fwd)

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Wed 23 Apr 2003 - 14:03:40 EEST

    From: "Yusuf GURDAG" <yusuf@pusulam.com>
    To: <bilgi@lkd.org.tr>
    Subject: Selamlar
    Date: Wed, 23 Apr 2003 12:01:53 +0300

    Linux a başlayalım ve yayalım dedik çıktık yola..
    Aldık bir Gelecek Linux 2.0 (red hat tabanlı imiş)
    Kurduk güzelce Toshiba notebook umuza ..
    Ancak O kadar donanımı tanıyan linux bir monitörü tanıyamadı. Ekran refresh
    rate (tazeleme oranları) gerekiyormuş. Görüntü şu anda abuk subuk yukarı
    doğru giden kareciklerden oluşuyor. İki gündür uğraşıyorum linux atmak
    istemiyorum ama bir görüntü dahi alamadım.
    İntihar etmeden son bir elimi uzatıyorum sizlere.
    İlginizi bekliyorum. Bu Lcd ekranı nasıl çalıştıracağız. Bu tazeleme
    oranlarını nasıl öğreneceğiz.??? Saygılar

    Yusuf GÜRDAĞ
    Pusula Bilgisayar LTD.

    * yusuf@pusulam.com
    * www.pusulam.com