[linux-baslangic] linux drivers

---------

From: bulent ozkan (bulentozkan67@hotmail.com)
Date: Wed 23 Apr 2003 - 17:22:27 EEST

    merhaba
    ben yeni bir linux kullanıcısıyım. mandrake 9.1 i yükledim ancak

    1-) sistem ses kartımı(creative soundblaster pci 64) ensoniq olarak görüyo
    ve ses çıkmıyo. bu ses kartını nasıl çalıştırabilirim.

    2-) mandrake giriş ekranında diğer linuxlardaki gibi root kullanıcısı yok ve
    root ayarında kullanıcıda yaratsamda bazı yerlere giriş izni alamıyorum.bunu
    nasıl yapıcam.

    3-) windows klasörümü göremiyorum. mount komutu içinde bu komut sadece root
    içindir diyo. yukarıdaki gibi sisteme giremedeğim için bu komutu
    kullanamıyorum su olmak istediğim zaman zaten sh seviyesindesin mesajı
    alıyorum.

    şimdiden çok teşekkür ederim.
    iyi çalışmalar.

    Protect your PC - get McAfee.com VirusScan Online
    http://clinic.mcafee.com/clinic/ibuy/campaign.asp?cid=3963