[linux-baslangic] Re: ceviriler

---------

From: yalcin kolukisa (yalcink01@yahoo.com)
Date: Wed 23 Apr 2003 - 17:23:59 EEST

    merhabalar

    sanırım burada tam olarak anlatmak istediğimi dogru bir şekilde ifade edemedim.

    yazdıklarım birine veya birilerine yönelik değil. insanların fikrini isteyen benim. çünkü sizin fikirleriniz bence önemli. hayatta her şeyi bildigini sanan biri değilim. bilmediğim pek çok oldugunu biliyorum ve bu yüzden diğer insanlardan fikir talep ediyorum. sizlerden gelen tavsiyeler benim için önemli, ve ayrıca sizlerde benim için önemlisiniz. zaten bu yüzden sizlerle bu konu üzerinde tartışmak ve fikirlerinizi almak ve herkese -şayet yapabilirsek- yararlı bir şey yapmak istedim. yoksa burada bir kaç satır belge çevirip etrafta hava atmak niyetinde olan biri de değilim.

    bunu açıkça belirtmek isterim ki sizin fikirlerinizi belirtmeniz benim hiç bir şekilde zoruma gitmedi. tavsiyelerde bulunmanızda zoruma gitmedi. aksine bunları yapan birilerinin oldugunu görmek oldukça hoş bir şey. demekki benim dışımda birileri benim daha güzel şeyler yapmamı istiyor.

    şu meşhur "kimsenin hoşuna gitmedi" lafına gelince: o cümleyi kendi başına kendi için bir şeyler yapmaya çalışan biri olarak değil, çoğul olarak düşünen biri oldugum için kullandım.

    neyi neden yaptıgımı ve neden yapmak istediğimi anlatmaya çalışmak sanırım yanlış anlamalara sebep oldu. ben 6 sene askeri okulda okudum ve bu tarz ,o yıllardan kalma bir alışkanlık. yani kimseye karşı yazılmış bir şeyler değil sadece kendimi daha iyi ifade etme çabası.

    her halükarda sizlerden özür dilerim. bundan sonra daha kısa ve öz yazmaya çalışacağım.

    saygılarımla