[linux-baslangic] Re: Chip Ozel Sayýsý + Q=A7eviriler?=

---------

From: yalcin kolukisa (yalcink01@yahoo.com)
Date: Wed 23 Apr 2003 - 12:26:10 EEST

    selamlar

    baþladýðým iþi yarým býrakmaktan hoþlanmadýðým için bu iþi bitirmek konusunda bu kadar inatçý davranmaktayým.

    yarýsýndan fazlasýný daha önceden bitirmiþtim. þayet hard disk bozulmamýþ ise kalan kýsmýna devam etmeyi düþünüyordum.

    sanýrým bu fikrimi tekrar gözden geçirip yeni bir þeylere baþlasam hepimiz için daha iyi olacak.

    herkese tavsiyelerinden dolayý teþekkürler

    saygýlarýmla

    Yalçýn Kolukýsa