[linux-baslangic] export display

---------

From: fr (freddy_k2033@yahoo.com)
Date: Fri 18 Apr 2003 - 12:21:23 EEST

    selamlar,
    bir makinanin grafik ekranini diger makinadan
    kullanmak için arastirdigim kadariyla export display
    gibi biseyler yapiliyor. ama buldugum kaynaklarin
    hepsinde yarim yamalak anlatilmisti, hepsini denedim
    sonunda calisti ama tekrar yaptigimda hangileri
    gerekli hangileri gereksiz anlayamadim. var midir bu
    isin mantigini ve islemlerini anlatabilecek veya
    kaynak onerebilecek?
    tesekkurler,
    fr.