[linux-baslangic] Re: Chip Ozel Sayısı + Qeviriler?=

---------

From: yalcin kolukisa (yalcink01@yahoo.com)
Date: Thu 17 Apr 2003 - 18:32:39 EEST

    selamlar

    bu linux özel sayısı ile ilgili bir şeyler daha eklemek istiyorum.kimseye bu dergiyi alın yada almayın demem , ayrıca dergilerin oldukça faydalı oldugunu düşünüyorum ama bunlara para vermek istemeyen ve bir kaç ay daha beklerim diyenlere bir haberim var.

    2 ay önce Linux kurulumu ve ayarları hakkında bir LDP belgesini çevirmeye başlamıştım. ama bilgisayarın donanımında meydana gelen bazı sorunlar ve en sonunda da sistemin ana kart ve işlemcisinin yanması sonucu ,sistem kullanılamaz hale geldi. muhtemelen mayıs ayının başında bu sistemi değiştirmiş olacağım-en azında ben böyle umuyorum- ve çeviriye devam edeceğim/gerekirse yeni baştan yazacağım. işlerin bu aralar yogun olmasından dolayı hiç vaktim yok ama en geç mayıs ayı sonuna kadar belgeyi komple bitirmiş olurum. belgede Linux dağıtımları, ftp serverlar, Red Hat kurulumu-6.1 sürümünü bütün ayrıntıları ile anlatıyor. yeni sürümler ile çok fazla bir fark olmasa gerek- donanım ayarları ve deri kalanları anlatılmakta. belge için tam bir bitiş tarihi veremem ama bitireceğime söz verebilirim. sanırım bu belge yeni başlayanlar için oldukça faydalı olacaktır. beklerim diyorsanız , çeviri bitince bu belgeyi her hangi bir ücret ödemeden internet üzerinden -muhtemelen www.linux.org.tr
      den indirebilirsiniz. ( umarım geçiktiğim için Nilgün hanım bana çok kızmamıştırda, html doc haline getirme işi için verdiği söz hal geçerlidir . :-) ben bu konuda biraz özürlüyümdür de. ve belgeyi yayınlama niyeti hala devam etmektedir.)

    saygılarımla

    yalçın kolukısa

    not: yinede dergilere karşı daha anlayışlı ve destekleyici bir tavır içinde olmak gerektiğini düşünüyorum. en azından chipciler de dogru yola girmiş oldu. :))