[linux-baslangic] Re: Chip Ozel Sayısı

---------

From: Tolga Guver (tolga@istanbul.edu.tr)
Date: Fri 18 Apr 2003 - 13:36:19 EEST

    arkadaslar gunaydin

    ben bu sabah birkac yere sordum fakat chip ozel sayisini bulamadim acaba =

    sayi cikti mi? bilen var mi?

    tolga

    yalcin kolukisa wrote:

    >selamlar
    >
    >bu linux =F6zel say=FDs=FD ile ilgili bir =FEeyler daha eklemek istiyor=
    um.kimseye bu dergiyi al=FDn yada almay=FDn demem , ayr=FDca dergilerin o=
    lduk=E7a faydal=FD oldugunu d=FC=FE=FCn=FCyorum ama bunlara para vermek i=
    stemeyen ve bir ka=E7 ay daha beklerim diyenlere bir haberim var.

    >2 ay =F6nce Linux kurulumu ve ayarlar=FD hakk=FDnda bir LDP belgesini =E7=
    evirmeye ba=FElam=FD=FEt=FDm. ama bilgisayar=FDn donan=FDm=FDnda meydana =
    gelen baz=FD sorunlar ve en sonunda da sistemin ana kart ve i=FElemcisini=
    n yanmas=FD sonucu ,sistem kullan=FDlamaz hale geldi. muhtemelen may=FDs =
    ay=FDn=FDn ba=FE=FDnda bu sistemi de=F0i=FEtirmi=FE olaca=F0=FDm-en az=FD=
    nda ben b=F6yle umuyorum- ve =E7eviriye devam edece=F0im/gerekirse yeni =
    ba=FEtan yazaca=F0=FDm. i=FElerin bu aralar yogun olmas=FDndan dolay=FD h=
    i=E7 vaktim yok ama en ge=E7 may=FDs ay=FD sonuna kadar belgeyi komple bi=
    tirmi=FE olurum. belgede Linux da=F0=FDt=FDmlar=FD, ftp serverlar, Red Ha=
    t kurulumu-6.1 s=FCr=FCm=FCn=FC b=FCt=FCn ayr=FDnt=FDlar=FD ile anlat=FDy=
    or. yeni s=FCr=FCmler ile =E7ok fazla bir fark olmasa gerek- donan=FDm ay=
    arlar=FD ve deri kalanlar=FD anlat=FDlmakta. belge i=E7in tam bir biti=FE=
     tarihi veremem ama bitirece=F0ime s=F6z verebilirim. san=FDr=FDm bu belg=
    e yeni ba=FElayanlar i=E7in olduk=E7a faydal=FD olacakt=FDr. beklerim diy=
    orsan=FDz , =E7eviri bitince bu belgeyi her hangi bir =FCcret =F6demeden =
    internet =FCzerinden -muhtemelen www.linux.org.tr den indirebilirsiniz. (=
     umar=FDm ge=E7ikti=F0im i=E7in Nilg=FCn han=FDm bana =E7ok k=FDzmam=FD=FE=
    t=FDrda, html doc haline getirme i=FEi i=E7in verdi=F0i s=F6z hal ge=E7er=
    lidir . :-) ben bu konuda biraz =F6z=FCrl=FCy=FCmd=FCr de. ve belgeyi ya=
    y=FDnlama niyeti hala devam etmektedir.)

    >=20
    >
    >sayg=FDlar=FDmla
    >
    >yal=E7=FDn koluk=FDsa
    >
    >not: yinede dergilere kar=FE=FD daha anlay=FD=FEl=FD ve destekleyici bir=
     tav=FDr i=E7inde olmak gerekti=F0ini d=FC=FE=FCn=FCyorum. en az=FDndan c=
    hipciler de dogru yola girmi=FE oldu. :))

    >The New Yahoo! Search - Faster. Easier. Bingo.
    >

    > =20

    --=20
    Res. Ass. Tolga Guver
    Istanbul University, Astronomy & Space Sciences Department
    Beyazit / Istanbul Turkey 34452
    Tel : +90 212 440 00 00 - 10292
    Fax : +90 212 528 38 47
    Licq : 36075087