[linux-baslangic] Re: Lindows 3.0

---------

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Sat 13 Dec 2003 - 16:57:15 EET

    Merhabalar,
    Walla ben Lindows kullanmadim ama, basta "yaygin windows uygulamalarini
    %100 uyumlulukla calistirabilmek" iddasinda idi, beceremedi...

    Bence onun yerine kafana gore bir Linux kullanmaya baslamak, hala bazi
    Windows uygulamalarindan vazgecemiyorsan, Win4Lin gibi bir seyle, onu da
    kullanmaya devam etmek, en rahat Windows'dan Linux'a gecme yontemi...

    Tabi bu benim dusuncem...

    Turkcesi konusunu ise hic bilmiyorum dogrusu...

    Kolay gelsin,

    Ozer.