[linux-baslangic] Re: Xconfigurasyonu

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Sun 13 Apr 2003 - 11:49:54 EEST

    On Sat, 12 Apr 2003, Emre BALCI wrote:

    > devrim bey bu programı xserver ım ayarlı olmasa bile
    > kullanabilirmiyim ? yani console dan
    > calıstırabilirmiyim ?
    > calıstıramazsam console dan nasıl ayarlama yapacam ?

    7.3 icin animsadigim kadariyla hayir. Ama sanirim son iki surumde (su
    anda animsamiyorum) redhat-config-network-tui diyue bir paket gelmis
    olabilir. Onunla halledebilirsiniz.

    Red Hat'te network icin iki yer var:

    1. /etc/sysconfig/network dosyasi
    Ornek icerik:
    NETWORKING=yes
    HOSTNAME=alan_adiniz
    GATEWAY=gateway_ipsi

    2. /etc/sysconfig-network-scripts dizini

    Burada da eth larin bilgileri var. Onlari elle duzenleyip

            service network restart

    derseniz isiniz bir arabirime gerek kalmadan cozebilirsiniz.

    --
    Devrim GUNDUZ
    devrim@gunduz.org				devrim.gunduz@linux.org.tr