[linux-baslangic] Re: Lindows 3.0

---------

From: Q=FDnar_Y=FCz=FCg=FCll=FC?= (yuzugullu@softhome.net)
Date: Sun 13 Apr 2003 - 17:10:53 EEST

    AyKuT DaLaY wrote:

    >Bu işletim sistemi nasıl bişi kullanan varmı? Türkçe si mevcutmudur bunun?

    >MSN 8 with e-mail virus protection service: 2 months FREE*
    >http://join.msn.com/?page=features/virus
    >

    >.

    Aykut Bey,

    Lindows debian tabanlı bir sistem, debian da türkçe ayarların
    yapılmasına ilişkin www.fazlamesai.net de iki adet güzel hazırlanmış
    yazı bulabilirsiniz. Ayrıca usta.linux34.com da da bir betik mevcut bu
    işlem için (debian ile nasıl çalışır hiç bilmiyorum). Lindows windows
    uygulamalarını linux altında çalıştırma iddiasıyla ortaya çıkan bir
    sürümdür. Ancak çoğu programı çalıştırma işlemi paralı oluyor (üye
    oluyorsunuz arşivinden program indirmek için).

    Umarım biraz aydınlatabilmişimdir.