[linux-baslangic] Re: AYIN PENGUENLERI

---------

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Sat 12 Apr 2003 - 21:31:00 EEST

    On Sat, 12 Apr 2003 14:59:14 +0300
     Php <php@kakalak.org> wrote:
    > Selamlar..
    >
    > Fazla patirtiya gerek yok.
    > En iyi penguen ahmet bey ya da hande hanim olsun diyelim ki...

    Bilgisayarci degilim; linux, programlama, kernel, vb.. cok iyi bilmem..
    Ogrenmeye calisiyorum ve bu linux listelerinden cok fazla sey
    ogrendigimi, cok cok yararlandigimi soylemeliyim. Eminim bir cok kisi
    takip ediyor ve 'ogreniyor'.

    Ote yandan, memleketimizde isleri iyi bilenlerin hepsi burada degil ve
    bilgilerini bizlerle paylasmiyor tabii ki...

    Bu durumda, bilgisini paylasanlari bir sekilde 'odullendirmek'
    gerekiyor.

    Parantez acalim; Onemli not: "odul" ve "yarisma" cok fakli seyler.
    odullendirme sistemi, insan ile birlikte bircok diger canlida da var.
    Davranisa yon veren onemli bir beyin komponenti olarak var.. Bunu
    gormezden gelemeyiz.

    Digerlerini incitmeyecek bir sekil, bir yol nasil bulunur su anda
    bilemiyorum, ama [yarisma/birincilik/sonunculuk kategorisinden ayri bir
    sekilde] 'odullendirme' dogru ve yerinde bir dusunce.

    Boylece, coook derin bilgisi olup da 'paylasmayan' ile bilen ama
    paylasan kisi arasinda bir farklilik oldugunu vurgulamak yonunden de iyi
    /onemli bir is yapilmis olur.

    > Ya digerleri?

    Digerleri, bilgiyi talep ettikleri icin, sorularla bircok seyi tekrar
    gundeme getirdikleri icin de aslinda katkilara devam ediyorlar..

    Hic kimse bir sey sormasa, kim ne yazacak? ve 'neden' yazacak?..

    Bence sorularin sorulmasinda yarar var.
    Ayrica siklikla sorulan sorulardan da "SSS" dosyalari olusur..

    ve hayat devam eder :-)

    Sevgiyle kalin,

    suleyman
    saydin@anadolu.edu.tr