[linux-baslangic] Re: AYIN PENGUENLERI

---------

From: Php (php@kakalak.org)
Date: Sat 12 Apr 2003 - 14:59:14 EEST

    Selamlar..

    Fazla patirtiya gerek yok.
    En iyi penguen ahmet bey ya da hande hanim olsun diyelim ki...
    Ya digerleri?

    En iyiyi motive ederken, benim gibi sorusu oldukca soran,
    cevaplayacagi sey cikinca atlayan diger minik penguencikler
    alinmaz mi bu uygulamadan?

    Yani burasi hicbirimizin asil ugrak yeri, calisma alani degil.
    Derdimiz oldugunda ya da derman olmak istedigimizde
    ugradigimiz faydali bir platform.

    Ben zaten odulumu Doruk Bey'e, Nilgun Hanim'a,
    Devrim Bey'e, Evren Bey'e, vs... veriyorum... :))

    Eminim onlar (ve digerleri) icin cevaplarinin ise yaradigini,
    tavsiyelerinin kullanildigini gormek gerekli motivasyonu
    sagliyordur. Bize de acizane minnettar olmak, bizim
    bildigimiz konu denkgelirse cekinmeden cevaplamak
    duser :))

    Bu listeyi kullanan herkes icin listenin amacina uygun
    kullanilmasi bence en buyuk odul olacaktir.

    Olayin kapitalist, ticari vs. boyutlarini anlamam.
    Boyumdan buyuk laflar ettim zaten yeterince.
    Saygilar.