[linux-baslangic] Re: AYIN PENGUENLERI

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Sat 12 Apr 2003 - 11:08:01 EEST

    Gecen sene ilki yapilan ve bu sene ikincisi 1-4 Mayis'ta Istanbul'da
    yapilacak Linux ve Ozgur Yazilim Senliginde, gecen sene oldugu gibi "Yilin
    Penguenleri" secilecek. Su anda formumuz hazirlaniyor. Sanirim 1-2 gune
    kadar hazir olur.

    Kategoriler:
    =========================
     En iyi kurumsal kullanıcı
    En iyi özgür yazılım
    En başarılı Linux projesi
    En başarılı yerelleştirici
    En calışkan Penguen

    Enerjimizi oraya saklamayi oneriyorum ;)

    Saygilar.

    --
    Devrim GUNDUZ
    devrim@gunduz.org				devrim.gunduz@linux.org.tr