[linux-baslangic] AYIN PENGUENLERI

---------

From: E& Erdem (werdem@hotmail.com)
Date: Sat 12 Apr 2003 - 11:03:11 EEST

    Herkese merhaba,

    Listeye üye oldugumdan beri düzenli olarak takip ediyorum. Sorulan bütün
    sorularin bir yanit bulabilmesi gerçekten de cok güzel. Ama ben bircok
    yanitin altinda hep ayni isimleri goruyorum. Hepsinde degil tabii,
    bircogunda dedim. Acikcasi sorulan soru benim olsun, listedeki diger
    arkadaslarin olsun emek harcayarak yanitlayanlara bir sekilde minnet veya
    tesekkurlerimizi belirtmemiz gerektigini dusunuyorum bu gunlerde. Yani "Sen
    linux'u ogren, baskalarina da ogretmeye basla bu yeter" tarzinin cok disinda
    bir sey bu.

    Aklima listedeki tum arkadaslarin katilacagi bir "Ayin Penguenleri" oylamasi
    geldi. Kabaca soyle: Listedeki her insan kendi gozlemledigi, site trafiginin
    yukunu en cok ceken, yani en cok yanit yazan arkadaslardan 3'unu sirayla
    ayin pengueni (Tabii bu benim aklima gelen, baska oneriler de olursa iyi
    olur) olarak onerecek. Baslatilan liste surekli guncellenebilecek. Yani
    mesela ben ilk uc adayimin sirasını veya adlarini daha sonra
    degistirebilecegim, taki ay sonuna kadar. Ay sonunda da liste moderatorleri
    listenin en son halini alip oylari toplayarak en cok oy alan 3 kisiyi ayin
    pengueni sececekler. Sonrası mı? Orasina beraber karar verecegiz.

    Listenin teknik isleyisi icin sunu dusundum. Mesela ben simdi 3 isim ve
    siralamasini yazacagim. Daha dogrusu once isimleri yazacagim, altina da
    kendi mailimi (isteyen adini) ve o adaya verdigim sira numarasini yazip
    yollayacagim. Katilanlar bu adaylari, katilmayanlar da kendi 3 adayini
    (herkesin sadece 3 aday hakkinda oylama sansi olsun) yazip listeyi
    gondersinler. Ama yazim kurallarina (bunlar da benim onerim, varsa farkli
    bir tarz da uygulanabilir) uyarak.

    Bu sadece aklima gelen bir oneri. Farkli seyler de tartisilabilir. Sizce de
    bu listenin yukunu tasiyanlar boyle bir seyi hak etmiyor mu?

    Neyse iste benim listem:

    Nilgün Belma Begüner
    [werdem@hotmail.com -1-]

    Emre Balcı
    [werdem@hotmail.com -2-]

    Deniz Aksu
    [werdem@hotmail.com -3-]

    MSN 8 helps eliminate e-mail viruses. Get 2 months FREE*.