[linux-baslangic] Re: swap

---------

From: Deniz Akkus Kanca (deniz@arayan.com)
Date: Sat 12 Apr 2003 - 09:41:14 EEST

    Abdullah Güney wrote:
    > Bilgiler icin tesekkur ederim. Ozer Tayiz ve Deniz Akkus 'un yazilari
    > bilgilendirici ve egiticiydi. Bu soruyu sormamdaki amac artik
    > sistemlerimizi(oracle) win2k userinde degil de red-hat uzerinde kurmaya
    > basladik. Kucuk serverlarda pek bir sorun olmuyor ancak buyuk sistemlerde
    > ayarlamalarin nasil olabilecegini cok kestiremiyoruz. Oracle da malum ram
    > canavaridir. Ama ram miktarlarinda gb seviyelerine cikinca nasil
    > ayarlayacagimizi ducunmeye basladik. Ama listemiz sagolsun bilgi
    > paylasildikca guzel oluyor.
    >
    > Sevgiler

    Oracle/Redhat konusunda tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
    Geçenlerde bununla ilgili bir "ihalecik"e şahit oldum. IBM, ciddi bir
    Oracle/RedHat teklifi verdi, fakat belli bir boyuttan ötesine AIX diyor.
      Sun ve HP-UX'in Linux teklifleri adet yerini bulsun cinsinden idi.

    Ne ağırlıkta bir Oracle'ı Linux'ta kullanıyorsunuz? Win2K ile kıyasla
    tecrübeleriniz ne?

    Esen kalın,
    Deniz