[linux-baslangic] Re: Bir Qayla=F0=FDn=20sorular=FD?=

---------

From: E& Erdem (werdem@hotmail.com)
Date: Tue 08 Apr 2003 - 11:44:25 EEST

    >From: Nilgün Belma Bugüner <nilgun@superonline.com>
    >To: "E& Erdem" <werdem@hotmail.com>
    >Subject: Re: [linux-baslangic] Re: Bir çaylağın soruları
    >Date: Mon, 7 Apr 2003 16:39:23 +0300
    >
    >Selam,
    >
    >Ev kullanıcısı iseniz yanlarına * koyduğum servisler dışında
    >kalan tüm servisleri kapatın.
    >
    >İşinize yarayanlar varsa, zaten yokluğunu hisseder, açarsınız.
    >

    >Esen kalın,
    >Nilgün

    Yanıt için teşekkürler, evet "ev kullanıcısı" sayılırım. Aslında benim
    istediğim birkaç kelimiyle de olsa bu uygulamaların hangisinin ne iş
    yaptığıydı. Yani kapatacaklarımı neden kapatacağım, kapatmadıklarımı da
    neden açık bırakacağım. Kuşkusuz eksikliğini hissedeceklerim olacaktır. O
    zaman da "E peki ben hangisini açmalıyım?" sorusuyla karşılaşacağım diye
    düşünüyorum. Nilgün: Ben balık tutmayı öğrenmek istiyorum! :)

    Burdan sonrası biraz genel. Bu listeye ikinci mail atışım. İlkinde de tıpkı
    bu mailde olduğu gibi hangi linux tartışması (ki ben bunların gereksiz
    olduğunu düşünmüyorum) çıkmıştı. Şimdi yine böyle bir tartışma başladı.
    Bence (bir çaşlak olarak bence) her iki taraf da haklı. Birinci tarafın
    temel kaygısı linux kullanımını yaygınlaştırmak. Tabii ikinci taraf da bunu
    istemiyor değil. Ama onun da temel kaygısı (ki bence yerden göğe kadar
    haklılar) win kullanıcısı kaçmasın, sıkılmasın, ona kolaylık sunacak bir
    şeyler olsun vb. kaygılarıyla bazı şeylerden ödün vermek. İnsanlar linux'u
    sadece birkaç şatafatı eksik diye terkedeceklerse gerçekten linux öğrenmeye
    niyetliler mi şüphelenirim açıkçası. Aynı şeyi kendim için de düşünüyorum.
    Uzatmayacağım, insanları linux kullanımı konusunda ikna çabalarımız sürmeli,
    sürüyordur da, ama bunu yaparken elimizdeki tek argüman linux winden daha
    kolay olmamalı. Tamam uzatmıyorum, herkese teşekkürler.

    >Pazartesi 7 Nisan 2003 11:46 sularında, E& Erdem şunları yazmıştı:

    Add photos to your messages with MSN 8. Get 2 months FREE*.
    http://join.msn.com/?page=features/featuredemail