[linux-baslangic] mysql uninstall

---------

From: linux@kucukosman.net
Date: Tue 08 Apr 2003 - 10:55:37 EEST

    merhaba,
    dünkü cevaplarınız için teşekkür ederim. fakat rpm db içerisinde böyle bir veri yoktu. bende mysql ile ilgili tüm klasörleri buldum ve sildim. (bir çok sitede böyle yazıyordu) daha sonra mysql 3.23.56 kurdum şimdide root şifresi bu değil tarzında mesajlar çıkarıyor.
    root@xxxxx [/var/lib/mysql]# mysql
    ERROR 1045: Access denied for user: 'root@localhost' (Using password: YES)
    şifreyi giriyorum

    root@xxxxx [/var/lib/mysql]# mysql -p
    Enter password: xxxxxxx
    ERROR 1045: Access denied for user: 'root@localhost' (Using password: YES)

    yine aynı mesaj şimdi elim kolum bağlı kaldım bunu nereden düzeltebilirim.

    teşekkürler.