[linux-baslangic] mysql uninstall problemi

---------

From: linux@kucukosman.net
Date: Mon 07 Apr 2003 - 19:10:52 EEST

    merhaba,
    sistemde kurulu mysql'i un install etmek istiyorum. çok kolay aslında rpm -e mysql deyince yapması gerekir (en azından öyle düşünüyorum)
    rpm -q mysql yaptığımda bu paket kurulu değil diyor.
    fakat rpm -i mysql-x.x.x.rpm dediğimde yüklü diyor.

    rpm -e mysql dediğimde yine böyle bir paket yüklü değil diyor.

    nasıl uninstall edebilirim teşekkürler.

    OS: RH7.3
    mysql: 4.0.