[linux-baslangic] Re: redhat 9.0

---------

From: Fatih KELES (software@metaform.com.tr)
Date: Mon 07 Apr 2003 - 19:26:40 EEST

    Selamlar..

    utf-8 tabanli olmak dolayisiyla nefis turkce destegi veren, hatta abartip=
    =20
    GCC'yi bile turkce yapan bir dagitim...

    Turkce GCC kullanmak iyi hosta, kernel derleyemeyen bir GCC'ye sahip olma=
    k=20
    kotu. Evet, biz beceremedik kerneli derletmeyi. Belki sizler becerirsiniz=
    =2E.

    Bunun yaninda NFS, NIS vs. hepsi sorun yumagi. Dogrusu RH'tan daha fazlas=
    ini=20
    da beklemezdim. Doruk'un tespiti hala gecerliligini koruyor: "Bocuk Yuvas=
    i"..

    Saygi ve sevgiler..

    From: farkli biliyorum. Mesaji atan : serdarkoylu@mail.fisek.com.tr
    Lutfen surucu hatalarini bu mail'e bildiriniz..

    Cum 04 Nis 2003 13:49 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz: