[linux-baslangic] Re: Birkaç Sorun ama Cevapları Sizden..

From: erkan bayram (bayramerkan@yahoo.com)
Date: Mon 09 Sep 2002 - 11:44:57 EEST

*Konqueror'da yukarida ayarlar sekmesinin altinda
Konqueror'u yapilandiri secin(en altta)
*cikan ayarlar kumandasindan sagda Konqueror
tarayicisini secin.
*saga gecip appearence tiklatinca en altta default
encoding yazan yerde kodlamayi iso 8859-9 yaparsaniz
sanirim sorununuz cozulur.

iyi calismalar

                               Erkan Bayram

                    ** Penguenler Artik Her Yerde **