[linux-baslangic] Re: Birkaç Sorun ama Cevapları Sizden..

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Sun 08 Sep 2002 - 20:25:26 EEST

Merhaba,

Sun, 08 Sep 2002 14:06:00 +0000 tarihinde "Eray YASYERLI"
<eyasyerli@hotmail.com> yazdi:

EY> Sorun3: Bilgisayarımı ana makine olarak kullanmak istiyorum diğer
EY> makinalarda win98 yüklü ve iptables ile bağlantımı paylaştırmak istiyorum.
basit yoldan,

iptables -t nat -A POSTROUTING -o ppp0 -j MASQUERADE

EY> Bunun hakkında çok açıklayıcı bir dökümana henüz rastlamış değilim.
EY> İnternet bağlantımı ve dosyalarımı nasıl öteki bilgisaayrlara
EY> paylaştırabileceğim hakkında açık bir bilgim yok.
EY> Bu sorunları az da olsa bilen varsa cevap yazarlarsa sevinirim.
serdar koylu'nun hazirladigi guzel dokumanlar mevcut.

http://www.linux-sevenler.de/index.php?site=/server/serdarkoylu
http://seminer.linux.org.tr/seminer-notlari/ab-2002/iptables-ab2002.ppt

ozellikle belirli konulari merak ediyorsaniz, seminer.linux.org.tr'deki
cesitli konulardaki seminer notlari size fikir verebilir. elbette seminerlerin
kendileri kadar degil :-)

EY> Şimdiden çok teşekkür ederim!
diger sorulariniza elimin altinda su anda bir konqueror olmadigi icin yanit
veremiyorum.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694