[linux-baslangic] Re: LILO

From: Mehmet Burak (memsoft@yahoo.com)
Date: Mon 21 Oct 2002 - 03:35:04 EEST

Bende hem WinXP hemde GL linux 2.0 var. ve lilo ile
tek hdd üzerinde çalışıyor.Lilo nun sistemlerde
çalışmaması anladığım kadarıyla anakart ile ilgili bir
sorun...
WinXP Win2000 nin devamı yani NT tabanlı.aynı mantığa
sahip.
lilo.conf dosyamda aşağıdaki gibi;
linear yazan yere onu silip lba32 yazmanız belki
sorunu çözer..
#---------------------------------
prompt
timeout=50