[linux-baslangic] Re: Yeni (cok yeni) !!!

From: diogenes_of_senope (caymaz@gmx.com.tr)
Date: Tue 01 Oct 2002 - 12:11:44 EEST

Merhaba,
Linux doğası gereği masaüstü yayıncılık konusuna daha geç girdi.
Ama bu alanda da büyük hızla koşuyor.
Kendi adıma
PC ve Mac de yaygın kullanılan Freehand, Photoshop ve Quark üçlüsünün
karşına
Linux'te gelecek vadeden Sodipodi, Gimp ve Scribus'u koydum.
Üçü de sürekli geliştiriliyor.
Quark benzeri program olarak Scribus'u önerebilirim.
0.8 sürümü yeni çıktı ve hızla da gelişiyor. Ayrıca ayrıca en büyük özelliği
projenin kolayca PDF yapıp istediğin ortamdan film çıkış alabilirsin.

Adresi: http://web2.altmuehlnet.de/fschmid/
Dowload adresi: http://web2.altmuehlnet.de/fschmid/scribus-0.8.tar.gz

Not: Linuxta masaüstü yayıncılık ve grafik işleriyle uğraşmak isteyenlerle
Linux'un bu yönü üzerine ortak
birşeyler hazırlayabiliriz. Site v.b olabilir. Mail gönderebilirsiniz.

caymaz@gmx.com.tr

Ayrıca gelecek 1.1 yerine 2.0 bulup denersen sanırım problemlerin çözülür.
Ayrıca Suse 8.0 ın varmış onu kur derim. O'nun türkçeside çok iyi ben evde
kullanıyorum.

kolay gelsin.