[linux-baslangic] Yeni (cok yeni) !!!

From: Turul (turul@softhome.net)
Date: Tue 01 Oct 2002 - 11:56:58 EEST

Blank
Merhaba,

Yeni (cok yeni) bir linux kullanicisi (hatta kullanamayicisi) olarak ben =
de biseyler sormak istiyorum.

Uzerinde win98 kurulu olan 4.3 GB lik hdd'min 1.75 GB lik kismini =
windows'a biraktim ve diger bolume Gelecek 1.1 kurdum. Gayet guzel =
kuruldu. Lilo diye soz edilen program eger acilisi saglayan boot manager =
benzeri seyse o da gayet guzel calisiyor.

Simdi gelelim benim problemlerime:)))

Gelecek 1.1 gayet guzel kuruldu. Turkce oldugu iddia edildigi icin =
elimde SuSE 8.0 cd'leri de olmasina ragmen yardimlardan yararlanirim =
umuduyla Gelecek kurmustum. Fakat yardimlar da pek bir ise yaramadi. =
Linux acilisi yaptigimda ben ve makinam birbirimizle bakisip duruyoruz.

Biraz kurcaladim, henuz bir sonuc elde edemedim, belki biraz daha =
kurcalayinca bisiler bulurum, fakat bu arada biraz yardim alirsam isler =
daha kolay olacak diye dusundum ve size geldim:)))))

Oncelikle, acilista default secenegin windows olmasini istiyorum, bunu =
nereden nasil degistirebilirim?

=DDkinci olarak linux'dayken windows partitionimi bulamadim. Ona nereden =
ulasabilirim? Butun dosyalarim o tarafta kaliyor.

Ucuncusu, bir masa ustu yayincilik programina ihtiyacim var. Linux =
uzerinde calisan Quark Express ya da Page Maker gibi bisiler bilen var =
mi? Nereden bulabilirim?

Simdilik bu kadar:)))

Yardimlariniza simdiden tesekkur ederim.

Turul

-- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
-- Type: image/gif
-- File: Blank Bkgrd.gif