[linux-baslangic] Re: [linux-baslangic] Re: [linux-baslangic] Ben de linux kullanmak istiyorum artık..

From: Timucin Kizilay (tim@ideefixe.com)
Date: Mon 25 Nov 2002 - 11:38:49 EET

Merhaba...

Bu yanıtlardan sonra Linux kullanmazsam ayıp olur artık. :)))
Biraz da microsoft'un tekelci zihniyetinden rahatsız olmam beni Linux'a
yönlendiriyor. Yoksa MS ile çok da sorunum yok. Asıl derdim yazılım
geliştirdiim projeler çoğu zaman sıfırdan başlanmış şeyler olmuyor.
Müşterilerimin çoğu MS-SQL veritabanı kullandıgı için varolan veritabaları
üzerinde web uygulamaları geliştirirken onlardan vazgeçemiyorum. Ama kendi
bilgisayarımda linux kullansam bunlara da bir şekilde erişirim sanırım.
Zaten visual araçları çok fazla kullanmıyorum. SQL querylerini ve
scriptlerini elle kendim yazmayı tercih ederim hep. ASP'leri de kod üreten
programlara güvenmeyip kendim yazma alışkanlıgım oldugundan windowsa çok da
bağımlı sayılmam. Ayrı partition falan işlerle uğraşmadan varolan diskimi
söküp kenarda duran ikinci diskime temiz bir kurulum yapayım daha kolay olur
diye düşünüyorum. Bir süre deneyeyim bakalım nasıl olacak.