[linux-baslangic] Re: Redhat 8.0 internet baglantisi problemi

From: Cem Kanioz (cem@efes.net.tr)
Date: Mon 11 Nov 2002 - 08:53:14 EET

Merhabalar,

console da setup yazın orda firewall settings olmasi gerekiyor
saga sola ok tuslari ve space ile orta veya dusuk levele getirebilirsiniz
daha sonra enter tusu

bunu yaptiktan sonra firewall leveliniz degismis olacvaktir ancak siz tekrar
setuptan firewall ayarlarina girerseniz sanki ayarlar hic degismemis gibi
max guvenlikte gorunucek sizi yaniltmasin entere basarsaniz tekrar maximim
guvenlige ayarlamis olursunuz

eger sorununuz firewalldan ise

saygilar

cem