[linux-baslangic] cd-r sürücü (scsi emülasyonu)

From: OEREN@ykb.com
Date: Mon 11 Nov 2002 - 10:06:29 EET

Selam,

Suse 7.1 kernel 2.4.19 uzerinde hdc dvd scrucum ve hdd cd-r surucum var=
. cd
yazmak istedigim icin arastirdim, ogrendim ki cd-r surucu ya scsi
olmaliymis, ya da scsi emulasyonu yapilmaliymis. Anlatilan sekilde yapt=
im :

Kerneli tekrar derledim (ide cd-rom surucu destegini kaldirdim, scsi
generic destegi, scsi cd-rom destegi ve de scsi emulasyon destegini
ekledim)
simdi dvd surucum scd0'da, cd-r surucum de scd1'de gozukuyor.

Bundan sonra ne olacak? Bunlara artik mount olamiyorum. fstab dosyamda
/cdrom --> /dev/cdrom ve /cdrecorder --> /dev/cdrecorder baglantilari
tanimli gozukuyor.

Bir de anlatilanlari yapmaya calisirken birseyler bozdum, artik acilist=
bir suru rc.d.config : permission denied satiri siraliyor.

Yardimlariniza simdiden tesekkurler..

OGUZ EREN
YAPI VE KREDI BANKASI A.S. / TEKNOLOJI YONETIMI
Tel : 262 647 21 29
Fax : 262 647 17 12
www.ykteknoloji.com

_______________________________________________________________________=

Bu mesajda, yalnizca muhatabini ilgilendiren, kisiye veya kuruma ozel
bilgiler yer aliyor olabilir. Mesajin muhatabi degilseniz, icerigini v=
varsa ekindeki dosyalari kimseye aktarmayiniz ya da kopyalamayiniz. Boy=
le
bir durumda lutfen gondereni uyarip, mesaji imha ediniz. Gostermis
oldugunuz hassasiyetten oturu tesekk=FCr ederiz.

This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If =
you
are not the intended recipient (or have received this e-mail in error)
please notify the sender immediately and destroy this e-mail. Any
unauthorised copying, disclosure or distribution of the material in thi=
e-mail is strictly forbidden. Thank you for your co-operation.
=