[linux-baslangic] Re: GRUB

From: Cem Kanioz (cem@efes.net.tr)
Date: Mon 11 Nov 2002 - 08:48:25 EET

Merhabalar,

xp de fdisk komutu varmıydı hatırlayamıyorum ama var ise
fdisk /mbr bi ihtimal geri getirebilir kurulumda boot recordu mbr ye yazdı
iseniz
bu işe yaramaz ise
linux boot disketi ile açıp daha sonra
tam hatırlamamk ile birlikte
ya grub-istall gibi bi komut yada grub komutunu bir parametre ile
kullanmaniz gerekecek
man grub komutu ile yardım da alabilirsiniz

kolay gelsin

cem