[linux-baslangic] Re: Mysql Sorunu

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Sat 09 Nov 2002 - 10:59:19 EET

Merhaba,

Fri, 8 Nov 2002 16:50:00 +0200 tarihinde Reha Biçer <reha@intertasarim.com>
yazdi:

RB> Selam arkadaşlar, Mysqlde karakter probleminden dolayı
RB> /etc/my.cnf
RB> [client]
RB> default-character-set=latin5
RB> şeklinde yaptım. Ve ardından
RB> service mysqld restart
RB> yaptım ve şimdi remote daha önce kullandıgım user ile baglanamıyorum. Ama
RB> sayfayı cagırdıgımda Php mysql'e baglanıp verileri getiriyor. Şifre
RB> yanlış degil. Ve Kullancı için host ise herhangi bir ip olarak seçili.
RB> Sizce ne olmuş olabilir?
Bu ayari kaldirdiginizda duzeliyor mu?

Eger oyleyse, kullanici ismi ya da sifresinin icinde i harfi geciyor mu?

Geciyorsa bir sekilde turkce'ye cevirdiginizde noktasiz i, i, I, buyuk i
arasinda bir cevirim problemi yasaniyor olabilir.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694
http://www.linux.org.tr/listeler.php  sayfasina bakiniz.