[linux-baslangic] Mysql Sorunu

From: Reha Biçer (reha@intertasarim.com)
Date: Fri 08 Nov 2002 - 16:50:00 EET

Selam arkadaşlar, Mysqlde karakter probleminden dolayı

/etc/my.cnf

[client]
default-character-set=latin5

şeklinde yaptım. Ve ardından

service mysqld restart

yaptım ve şimdi remote daha önce kullandıgım user ile baglanamıyorum. Ama sayfayı cagırdıgımda Php mysql'e baglanıp verileri getiriyor. Şifre yanlış degil. Ve Kullancı için host ise herhangi bir ip olarak seçili.

Sizce ne olmuş olabilir?