[linux-baslangic] Re: yardym (fwd)

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Sun 29 Dec 2002 - 20:22:56 EET

winxp cd si ile boot edin (bunları yaptıktan sonra lilo yok olabilir.. bunun
için önce linux boot disketi oluştur bence). kurulum seçenekleri karşınıza
gelince "Recovery Console" seçeneğini seçin, administrator şifresini girin,
komut satırına düştüğünüzde "fixmbr" komutunu verin. eğer yine aynı şeyi
yaparsa komut olarak "fixboot" u deneyin.

kolay gelsin...