[linux-baslangic] yardım (fwd)

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sun 29 Dec 2002 - 17:32:15 EET

From: "cihat altuntas" <mcaaltuntas@hotmail.com>
Subject: yardım
Date: Sun, 29 Dec 2002 15:19:31 +0000

Merhaba.. Hemen başınızı fala ağrıtmadan sorunumu söylemeye koyuluyorum.
Geçen dergiden aldığım gelecek linux cd sini HDD ye kurdum ama şöyle yaptım
normalde bilgisayarımda XP ve win98 kullanıyordum . Xp ikinci bölümdeydi ve
NTFS formatındaydı. Linux u kurmak için win98 olan bölümü sildim bunu linux
ü kurarken yaptım sonra LİLO da ayarlama yaparken windows u default olarak
ayartladım.. Şimdi bilgisayar kurulum bitip açıldığında LİLO dan başladı
windows u seçtiğimde ise "NTSDR" bir hata veriyo ve ctrl+alt+del e basın
diyo ve windows XP açılmıyor . Acaba bunun için ne yapabilirim en önemli
bilgilerim orda ve kullanamıyorum . Bana bir çözüm önerirseniz çok mutlu
olurum. Şimdiden vereceğiniz cevap için teşekkürler. Bende linux ailesini
katıldım diyeceğim ama tam bir üye olamadım henüz galiba :(((.