[linux-baslangic] yine yardım :(( (fwd)

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sun 29 Dec 2002 - 21:14:21 EET

From: "cihat altuntas" <mcaaltuntas@hotmail.com>
Subject: yine yardım :((
Date: Sun, 29 Dec 2002 19:02:25 +0000

slm arkadaşlar yine ben . Az önce linux u kurup XP ye ulaşamadığım ve en
önemli şeylerim XP bölümünde olduğu için HDD nin linux olan bölümüne
Fdisk+formak yapıp tekrar baştan XP kurdum ve enteresam bişey ben normalde
XP cd sinden boot edip sorunu düzeltebilirim derken XP cd sinden boot etmedi
acaba sebebi linux için Swap ve EXt3 bölümlerini partition nun ilk bölümleri
olarak FAT32 kısmınıda ondan sonra olmuş olmasımı bana bilgi verirseniz
sevinirim ayrıca ben bu işten vazgeçmeyeceğim tekrar linux kurmam lazım şu
anda HDD nin ilk bölümü FAT32 ve XP kurulu ikinci bölüm ise NTFs yani eski
XP nin olduğu yer bana şöyle temiz bir linux nasıl kurulur tabi eskisi gibi
windows a girememe sorunu olmasında yani kısacası dertsiz bir linux nası
lkurabilirim lütfen açıklarsanız sevinirim cevaplarınız için şimdiden
teşkür..