[linux-baslangic] Re: yardym (fwd)

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Sun 29 Dec 2002 - 18:21:24 EET

Selam
Ben linuxu winxp nin üstüne kurduğum zaman winxp default ayarlarla
çalışmıyor. Linux e girip lilo ayarlarında Winxp root partitionunu hda5 ten
hda1 e alıyorum sorun düzeliyor sizde bunun gibi root partitionu ile bir
oynayın belki düzelir. Grub ta da genelde (hd0,5) oluyor ben (hd0,0)
yapıyorum.
Kolay gelsin