[linux-baslangic] Re: VMware Hakkinda..

From: Eray YASYERLI (eyasyerli@hotmail.com)
Date: Fri 20 Dec 2002 - 22:14:01 EET

Selam,

Benim merak ettigim sey RH8 sistemi icinde sanal olarak winxp veya 98 falan
calistirabilmesiydi. Eger bunu yapabilen varsa lutfen anlatsin..

>From: "Timucin Kizilay" <tim@ideefixe.com>
>To: <linux-baslangic@linux.org.tr>
>Subject: [linux-baslangic] Re: VMware Hakkinda..
>Date: Fri, 20 Dec 2002 22:06:14 +0200
>

>VMware içinden oluşturduğum bir sanal makinaya redhat linux 8.0 yükledim.
>Kurulumu redhat linux CD'sinden boot ederek text modda yaptım. ilk
>seferinde
>grafik modunda yapmıştım ama ekran saçmalayınca baştan yapmak zorunda
>kaldım. kurulum text modunda bitince xconfigi atlayıp linux text modda
>çalışırken vmware programının helpinde yazdıgı şekliyle vmtools programını
> [...]
,

Add photos to your messages with MSN 8. Get 2 months FREE*.
http://join.msn.com/?page=features/featuredemail&xAPID=42&PS=47575&PI=7324&DI=7474&SU=
http://www.hotmail.msn.com/cgi-bin/getmsg&HL=1216hotmailtaglines_addphotos_3mf